loading...
شرکت حمل و نقل و باربریجهان پیمان بار

نکات مهم در باربري

  1. از شرکت هاي مطرح و شناخته شده براي حمل بار استفاده کنيد.

شرکت هاي باربري زيادي وجود دارد ولي اين که کدام شرکت بار شما را صحيح و اصولي جابجا کند طوري که هيچ آسيبي وارد نشود و در نهايت بار شما ايمن به مقصد برساند بسيار اهميت دارد.

    2. اسباب و وسايل خود را به چندين قسمت تقسيم کنيد.

وسايل آشپزخانه،وسايل پذيرايي ، کتابخانه و… به همين ترتيب تقسيم کنيد و اگر در هر دسته وسيله شکستني موجود بود، حتما حتما آن را در دسته شکستني ها قرار دهيد.

    3.از جعبه‌هاي محکم و مقاوم براي بار استفاده کنيد.

اغلب پيش مي‌آيد که جعبه نامناسب هنگام جابجايي دچار خسارت و يا شکستگي اسباب مي‌شود. با تهيه جعبه مناسب هيچ آسيبي به وسايلتان وارد نمي‌شود.

    4.بسته‌بندي وسايل دسته‌بندي‌شده و درج دسته آن با محتويات در جعبه مربوطه

بعد از تقسيم‌بندي نوبت به بسته‌بندي وسايل مي‌رسد.در اين مرحله دقت کنيد و وسايل موردنظر را به‌طور صحيح در جعبه بگذاريد.مثلاً اگر وسيله شکستني بود حتماً آن را با روزنامه يا پارچه کامل بپيچيد تا آسيب نبيند.

بعد از آن‌که وسايل را در جعبه گذاشتيد براي اينکه اطلاع داشته باشيد داخل آن جعبه چيست حتماً محتويات آن را روي جعبه بنويسيد.با اين کار علاوه بر راحتي شما، مزيت ديگري که دارد اين است که کارگران حمل بار هنگام  جابجايي به‌طور مثال با ديدن وسايل شکستني آن را بااحتياط حمل مي‌کنند درنتيجه وسايل شما آسيب نمي‌بيند.

    5.فهرستي از وسايل خود و تعداد جعبه‌ها تهيه کنيد.

به کمک اين ليست مي‌توانيد هنگام تخليه بار تعداد آن را چک کنيد و در ليست خود جلوي آن يک تيک بزنيد. درواقع با اين کار خاطرجمع مي‌شويد که تمام وسايلتان را آورديد و وسيله‌اي گم نشده است.

انواع روش‌هاي باربري:

حمل‌ونقل يا باربري شهري:

حمل‌ونقل و جابه‌جايي کالا در سطح شهر باربري شهري نام دارد.معمولاً براي باربري شهري از انواع خودروهاي حمل بار کوچک نظير نيسان، وانت و… و يا کاميونت‌هايي با ابعاد کوچک‌تر مثل انواع خاور، بادسان و… استفاده مي‌کنند.
قوانين حمل بار درون‌شهري با برون‌شهري متفاوت است علاوه بر اين ماشين حمل بار با ابعاد کوچک‌تر در مسيرهاي درون‌شهري راحت‌تر تردد مي‌کند.

 

حمل و نقل بين المللي

 

ترانزيت با همه روش هاي حمل و نقل

ترانزيت يا باربري بين‌المللي:

هر کشوري براي تامين نيازهاي خود يا مجبور به توليد مايحتاج خود مي‌باشد و يا اينکه از توليدات ديگر کشورها استفاده کند. هر کشوري با توجه به موقعيت جغرافيايي، سياسي، فرهنگي و … که در آن قرار دارد مي‌تواند يک سري از محصولات و کالاها را با تعداد بالا توليد کند. اين توليد درصورتي‌که بيش از ظرفيت مصرف در آن کشور باشد مي‌تواند به يکي از فرصت‌هاي درآمدزايي آن کشور تبديل شود.

باربري بين‌المللي از هر سه‌راه زميني، هوايي و دريايي انجام مي‌شود. بسته به نوع، زمان و حجم بار ممکن است هر يک از اين روش‌هاي حمل‌ونقل مورداستفاده قرار گيرد.به‌عنوان‌مثال حمل محصولات کشاورزي که معمولاً در حجم بسيار بالايي صورت توسط کشتي انجام مي‌شود.همينطور جابه‌جايي کالاهايي که نياز به انتقال سريع به مقصد دارند توسط هواپيماهاي باري انجام مي‌شود.

حمل‌ونقل يا باربري ريلي:

باربري ريلي | حمل بار با قطار باربري

 

حمل بار با قطار

جابه‌جايي کالا به‌وسيله قطارهاي باربري امنيت بيشتري نسبت به ديگر روش‌هاي حمل‌ونقل دارد.
اما در صورت بروز حادثه شدت و خسارت بيشتر متحمل شرکت حمل‌ونقل خواهد شد.
ميزان کشته‌شدگان ريلي در مقايسه با حمل‌ونقل جاده‌اي بسيار پايين‌تر است و تعداد زيادي از آن‌ها کساني هستند که به حريم ريلي تجاوز نموده‌اند.
از حمل‌ونقل ريلي جهت جابه‌جايي افراد يا جابه‌جايي چوب و آهن، بارهاي صنعتي، مواد اوليه، کالاي خشک و فله و ديگر کالاها در حجم بالا استفاده مي‌شود.
مصرف انرژي و سوخت در حمل‌ونقل ريلي نسبت به ساير روش‌هاي حمل‌ونقل بسيار به‌صرفه‌تر است.
علاوه بر اين روش ريلي را روشي پاک در حمل‌ونقل به شمار مي‌آورند و از ساير وسايل حمل‌ونقل پاک‌تر است.

باربري جهان پيمان بار:

امروزه با گسترش فناوري و دنياي ديجيتال دسترسي به شرکت‌هاي اتوبار و شرکت‌هايي که خدمات حمل بار را چه در تهران و چه در شهرهاي ديگر ارائه مي‌دهند بسيار آسان‌تر شده است.
شرکت حمل‌ونقل جهان پيمان بار تمام تلاش خود را در جهت رفع نيازهاي باربري شهروندان براي جابجايي و حمل بار به کار گرفته است. چنانچه به خدمات حمل بار نياز داريد، مي‌توانيد با کارشناسان بخش ثبت سفارش جهان پيمان بار ارتباط برقرار کنيد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 1,468
  • بازدید کلی : 5,898